Модуль 10 - 11
Тепер, коли я визначив очікування
та цілі навчання за обраною темою , всю увагу у цьому модулі сфокусовую на необхідні педагогічні технології та
прийоми навчання задля досягнення цих цілей. Я спланував, як буду вивчати
обрану тему в своєму класі та створив інструктивні матеріали, які
допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні
навчальних проектів.
Я
поділився з колегами та іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення
теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та
доопрацювання складових мого Портфоліо я з’ясував, в чому переваги
процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна
вправа може допомогти у навчанні учнів.
Модуль
9
Я отримав пропозиції та коментарі від колег,
які допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання учнів.
Модуль
8
Я дізнався, як можна використовувати
засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття,
навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж
проекту.
Модуль
7
Я поділився ідеями про те, як можна використати
Інтернет у навчанні учнів. Презентував приклад учнівської презентації,
публікації.
Модуль
5,6
Протягом цього модуля я знайшов і зберіг
Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми,
дізнався , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення
учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також
розглянув шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для
проведення досліджень та навчився правильно використовувати ці ресурси,
дотримуючись закону про авторські права.
Модуль
3,4
У цьому модулі я розпочав процес планування обраної
теми з того, що визначив, які саме державні стандарти відповідають цій темі.
Виходячи з цих вимог, я встановив навчальні цілі та важливі питання обраної
теми.
Модуль
1,2
Я з'ясував для себе цілі та
завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього",
ознайомився з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх
програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
Я із колегами обговорив шляхи
розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21
століття. Систематизував свої знання про метод навчальних проектів та інші
інноваційні педагогічні технології.
Комментариев нет:
Отправить комментарий